.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجمع اعتراض آمیز کارگران نکا سفال

شمال نیوز: کارگران کارخانه «نکا‌سفال» شهرستان نکا روز گذشته در اعتراض به عدم پرداخت حقوق و معوقات خود تجمع کردند.

به گزارش شمال نیوز، کارگران کارخانه نکا سفال روز گذشته با تجمع اعتراضی در فرمانداری نکا خواهان بررسی مشکلات توسط مسئولان و فرماندار شهرستان به‌ عنوان متولی شهر شدند.

این کارگران بر این عقیده‌اند که تا حقوق و معوقات این کارگران توسط مدیریت پرداخت نشود بر سر کار خود حاضر نمی‌شوند چرا که در شرایط نامناسب اقتصادی قرار دارند و نمی‌توانند جوابگوی خانواده و زن و فرزند خود باشند.

فرماندار نکا با همراهی رئیس اداره تعاون، کار و امور اجتماعی و با حضور در بین کارگران اجتماع کننده در فرمانداری نکا گفت: با هماهنگی انجام شده با مدیریت این کارخانه از فردا بر سر کارهای خود حاضر شوید و ما نیز پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم.

 رجبی بدون اعلام رقم بدهی این کارخانه اظهار داشت: نکا سفال از جمله کارخانجات تولیدی شهرستان نکا بوده است که در سال‌های گذشته به‌خوبی در تولید سفال کار کرده است اما برخی از مشکلات مالی مانع ادامه فعالیت شد.

وی افزود: امروز با تجمع تعدادی از کارگران در فرمانداری نکا و در تماس با مدیریت این کارخانه مقرر شد روز آینده رئیس اداره تعاون، کار و امور اجتماعی و کارشناسان مربوطه با حضور در کارخانه به مشکلات رسیدگی کنند.
رجبی ابراز امیدواری کرد: مشکلی خاصی در این ‌ارتباط‌ وجود ندارد و به‌زودی تولید این کارخانه با رایزنی‌های انجام شده از سر گرفته می‌شود.
شرکت نکا سفال یکی از شرکت‌ها و کارخانجات بزرگ شرق مازندران در تولید سفال است که حدود یک سال به دلیل مشکلات مالی تعطیل شده است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.